Sunday 6 October 2013

Belajar Bertatih Dulu Sebelum Berlari

"wah, siap juga blog aku" .

Kalau aku jerit satu kampus aku ni macam ni, mesti hidup-hidup aku kena 'bang' dengan depa la ni. 
mana tidaknya, pasal blog pon nak kecoh. 
Budak darjah 5 pun boleh buat blog cantik-cantik, aku yang dah boleh merempit tengah jalan raya besar ni, baru nak merangkak buat blog. 

Tapi, seriyes wa habaq u olls, excited beb ! 
pada awalnya aku nak buat blog domain dot com , tapi, aku tak pandai sangat.
so, aku mula step by step, belajar dari awal dengan blogspot.
Ini hasil usaha pertama aku.
Harap sangat ada yang sokong dan beri tunjuk ajar pada aku untuk jadi amatur kelak.
Amin . . .  

ha...now, aku blogger baru, and you areWELCOME TO MY LIFE . .

  




3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ain.. mana nak follow ni? _elyndabemused_

    ReplyDelete
    Replies
    1. emy, done update ! dah boleh follow. sorry sebab tak perasan pasal tu...haha!

      Delete